Hírek sport

Egyre több Eb-sztár tolja el a Coca-Colát

Miközben a Coca-Cola a labdarúgó Európa-bajnokság szponzora, a magyar-portugál labdarúgó mérkőzés előtt tartott sajtótájékoztatón Ronaldo azzal kezdett, hogy fintorogva odébb tolta az elé rakottkét kólásüvegeket. Arra biztatta a nézőket, hogy inkább vizet igyanak.

 

Emiatt az üdítőital részvények árfolyama nyomban 1,6 százalékkal csökkent. Nos, mindezek, és a szerda esti Olaszország-Svájc (3-0) után a mérkőzés hőse, a két gólt szerző Manual Locatelli is követte a portugál világsztár példáját, „offolta” a Coca-Colát, és maga elé húzta azt a kristályvizet, amit behozott magával.

Kapcsolódó
Őszintére váltott a foci-Eb
Miközben a labdarúgó-Európa-bajnokság első csoportkörének mérkőzéseire többségében a visszafogott jelzőt lehet ráaggatni, addig a második forduló első napján mindhárom mérkőzés remek iramot, számos helyzetet és hat gólt hozott. Az olaszok elsőként jutottak tovább a kieséses szakaszba.

A francia Paul Pogbának pedig a sörrel van baja, még ha az alkoholmentes is.

Ahol a futball esze és szíve találkozik!

Válogatott írások a legjobbaktól.

Minden hónapban legalább 24 kiemelkedő színvonalú tartalom havi 990 forintért. Próbáld ki 490 forintért az első hónapban!

Ahogyan szerzőgárdánk összetétele ígéri, a legkülönfélébb műfajokban, témákban jelennek majd meg szövegek: lesznek elemzések, interjúk, kisprózák, riportok, lesznek hazai és nemzetközi témák, adat- és véleményalapú cikkek egyaránt.

Tartsatok velünk minél többen, hogy együtt alakíthassuk, építhessük az új magyar futballújságot, amely leginkább az írások nívójával és egyediségével akar kitűnni! Fizessetek elő, olvassatok, kövessetek minket, vitatkozzatok velünk, adjatok ötleteket! Várjuk ebbe a közösségbe mindazokat, akiknek a futball csak egy játék, s mindazokat, akiknek a futball több mint egy játék.

KIPRÓBÁLOM!

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik